Szerszen - blog

Samotna wyspa - część II

Wstęp

W tej sesji uczestniczyła trójka graczy, z czego jeden pełnił częściową rolę prowadzącego.

  • Tom Edwardson (Treflowy - w typie samouka, wynalazcy) - czarnowłosy piekarz, strzelec bractwa kurkowego, wszędzie taszczący swój (własnej konstrukcji) składany, metalowy piecyk z rusztem - cenny, choćby z racji samego użytego materiału
  • Ben Kruk (Karowy - typowy awanturnik, z umiejętnością przetrwania) - brodaty, wysoki brunet. Myśliwy i podróżnik, biegły w sztuce przetrwania. (Postać prowadzona półbiernie, jako użytkowana przez półgm'a)
  • Eugenia Izabela Smith (Treflowa - dama typu femme fatale, o nieodpartym uroku osobistym) - piękna tajemnicza kobieta, gustownie ubrana. Mimo polowych warunków obozu nosi długą suknię. Szare, długie włosy nosi rozpuszczone. A czarne oczy, z ciemną oprawą rzęs i duże, pełne usta powodują zawrót głowy u wielu meżczyzn.

Samotna wyspa - część I

Wstęp

W ramach testów modułu sandboxowego "Samotna wyspa", rozpocząłem prowadzenie małej kampanii, korzystając z przygotowanych materiałów. Normalnym tekstem będę zamieszał opisy a kursywą komentarze "techniczne".

Założenia "pojawienia się na wyspie" grupy postaci, łącznie z bohaterami graczy zostały wylosowane zgodnie z opisem modułu:

Jednostrzał na kolanie

Moi testerzy orzekli, że nie chcą Winhersted i mają ochotę na jakiś inny świat. Stworzenie podwalin uniwersum, zajęło nam jakieś 15 minut z użyciem mechaniki "Elektry" - czyli pytań FU rozstrzyganych kartami.
Powstał bliżej nieokreślony:
  • świat fantasy z magią,
  • miasto, w pobliżu którego się znajdują zbudowane jest na wielkich drzewach,
Subskrybuj RSS - Szerszen - blog