Rola postaci gracza

Jesteś jednym z poszukiwaczy przygód. Swoją przeszłość, zostawiłeś za sobą – być może do wyruszenia w drogę zmusił Cię zawód miłosny albo zła inwestycja. Możliwe, że nadepnąłeś na odcisk komuś, kto miał dłuższe ręce i więcej pieniędzy niż Ty. Mogłeś też zwyczajnie „rzucić to wszystko w diabły” i poczuć nieodpartą pokusę wyruszenia w drogę. Rozpoczynasz właśnie nowe życie – z tym co umiesz i takim stanem posiadania, jaki jesteś w stanie unieść na plecach. To nie jest dużo, ale do odważnych świat należy. Z rzeszy osób, które mieniły się Twoimi przyjaciółmi, tylko kilka nadal utrzymuje z Tobą bliższy kontakt, jednak nie oznacza to iż jesteś samotną wyspą. Takich jak Ty, nieustannie poszukują liczne stowarzyszenia i grupy wpływów. Awanturnicy są cenieni za nieszablonowe sposoby działania i brak odgórnych ograniczeń, co do stosowanych metod – mocodawca w razie kłopotów, zawsze może powiedzieć, że była to ich własna inicjatywa, której w żaden sposób nie wspierał.

W zasadach do gry fabularnej Elektra, znajduje się rozdział, który opisuje krok po kroku, w jaki sposób stworzyć taką postać.

Przykładowe zlecenia, jakie na Ciebie mogą czekać:

  • Niedawno otrzymałeś informacje o tym, że jedna z dużych organizacji szuka chętnych do założenia kolonii na wyspach dziewiczych.

  • Od znajomego, wiesz że organizowana jest wyprawa w poszukiwaniu jednego z naukowców. Ponoć zleceniodawcy są zaniepokojeni brakiem raportów z postępów prac.

  • Na pograniczu jednej z federacji zaobserwowano wzmożone ataki piratów. Planowana jest ekspedycja karna, która ma na celu ochłodzenie ich zapędów.

  • Pewna grupa ludzi szuka kuriera, który przewiezie dla nich paczkę. Ponoć dobrze płacą.