Tabele abstraktów
W tabelach abstraktów, znaleźć możesz inspiracje do przygód, nowych wątków podczas sesji i niespodziewanych zwrotów akcji. Używaj ich kiedy tylko poczujesz taką potrzebę. Uzyskane wyniki, traktuj jako sugestie, które mają naprowadzić Cię na trop ciekawej historii. Zazwyczaj wystarczy wygenerować z nich dwa do trzech słów-kluczy. By to zrobić wylosuj kartę i odczytaj słowo z odpowiedniej komórki. Poniższe tabele są dedykowane dla różnych typów przygód. Wylosowanie jednej z figur, powoduje pojawienie się nowego aktora, lub grupy aktorów na scenie i wyciągnięcie kolejnej karty.
Karta
|
Trefl
moc, energia
|
Karo
materializm
|
Kier
uczucia
|
Pik
siła, walka
|
---|---|---|---|---|
2
|
podróż
|
wieś
|
zębatki
|
labirynt
|
3
|
ogień
|
miasto
|
magia
|
podróż
|
4
|
wyprawa
|
technika
|
mrok
|
zagrożenie
|
5
|
artefakt
|
inżynieria
|
nieumarli
|
para
|
6
|
potwór
|
alchemia
|
ziemia
|
tajemnica
|
7
|
laboratorium
|
mikstura
|
gorąco
|
mutacja
|
8
|
woda
|
lód
|
balon
|
towarzystwo
|
9
|
wynalazek
|
natura
|
broń
|
mechanizm
|
10
|
ruiny
|
zimno
|
nieznane
|
powietrze
|
Karta
|
Trefl
moc, energia
|
Karo
materializm
|
Kier
uczucia
|
Pik
siła, walka
|
---|---|---|---|---|
2
|
mrok
|
cmentarz
|
lokaj
|
szaleństwo
|
3
|
wilk
|
ruina
|
leże
|
przemiana
|
4
|
wampir
|
siedziba
|
labirynt
|
pełnia
|
5
|
mutacja
|
poszukiwania
|
zamek
|
ogień
|
6
|
alchemia
|
mechanizm
|
mgła
|
smutek
|
7
|
odgłosy
|
pułapka
|
magia
|
tajemnica
|
8
|
życie
|
przejście
|
pan
|
grzyby
|
9
|
śmierć
|
trumna
|
skóry
|
rośliny
|
10
|
trupy
|
symbole
|
porwanie
|
nów
|
Karta
|
Trefl
moc, energia
|
Karo
materializm
|
Kier
uczucia
|
Pik
siła, walka
|
---|---|---|---|---|
2
|
nieznane
|
choroba
|
ekwipunek
|
broń
|
3
|
lot
|
śmierć
|
strata
|
orientacja
|
4
|
woda
|
rośliny
|
wynalazek
|
mapa
|
5
|
ląd
|
zwierzęta
|
ogień
|
pomoc
|
6
|
podróż
|
dzicy
|
owady
|
konkurent
|
7
|
jaskinie
|
lasy
|
czas
|
wróg
|
8
|
szybkość
|
pojazd
|
labirynt
|
prymityw
|
9
|
budowla
|
odkrycie
|
pułapka
|
kultura
|
10
|
posąg
|
technologia
|
wędrówka
|
zło
|
Karta
|
Trefl
moc, energia
|
Karo
materializm
|
Kier
uczucia
|
Pik
siła, walka
|
---|---|---|---|---|
2
|
trup
|
trucizna
|
alchemia
|
władza
|
3
|
kradzież
|
pokojówka
|
kucharz
|
nauka
|
4
|
układy
|
lokaj
|
trop
|
broń
|
5
|
zlecenie
|
doktor
|
pies
|
szpieg
|
6
|
mgła
|
biblioteka
|
tajemnica
|
odkrycie
|
7
|
kryjówka
|
drzwi
|
konflikt
|
wynalazek
|
8
|
pieniądze
|
magia
|
praca
|
list
|
9
|
bagna
|
rodzina
|
rozrywka
|
poszlaka
|
10
|
dom
|
zaginięcie
|
świt
|
krew
|
Karta
|
Trefl
moc, energia
|
Karo
materializm
|
Kier
uczucia
|
Pik
siła, walka
|
---|---|---|---|---|
2
|
cmentarz
|
park
|
jezioro
|
góry
|
3
|
teatr
|
karczma
|
sklep
|
magazyn
|
4
|
budynek rządowy
|
ulica
|
pracownia
|
dom
|
5
|
jednostka wojskowa
|
siedziba organizacji
|
punkt obserwacyjny
|
wyprawa handlowa
|
6
|
bagna
|
jaskinia
|
podziemia
|
uczelnia
|
7
|
miejsce rytualne
|
rzeka
|
ruiny
|
wzgórza
|
8
|
las
|
pustynia
|
obozowisko
|
zamek
|
9
|
biuro
|
port
|
miejsce kaźni
|
pole bitwy
|
10
|
więzienie
|
wyspa
|
statek
|
droga
|