Tabele abstraktów

W tabelach abstraktów, znaleźć możesz inspiracje do przygód, nowych wątków podczas sesji i niespodziewanych zwrotów akcji. Używaj ich kiedy tylko poczujesz taką potrzebę. Uzyskane wyniki, traktuj jako sugestie, które mają naprowadzić Cię na trop ciekawej historii. Zazwyczaj wystarczy wygenerować z nich dwa do trzech słów-kluczy. By to zrobić wylosuj kartę i odczytaj słowo z odpowiedniej komórki. Poniższe tabele są dedykowane dla różnych typów przygód. Wylosowanie jednej z figur, powoduje pojawienie się nowego aktora, lub grupy aktorów na scenie i wyciągnięcie kolejnej karty.

 

Ogólna Tabela abstraktów Latających Wysp
Karta
Trefl
moc, energia
Karo
materializm
Kier
uczucia
Pik
siła, walka
2
podróż
wieś
zębatki
labirynt
3
ogień
miasto
magia
podróż
4
wyprawa
technika
mrok
zagrożenie
5
artefakt
inżynieria
nieumarli
para
6
potwór
alchemia
ziemia
tajemnica
7
laboratorium
mikstura
gorąco
mutacja
8
woda
lód
balon
towarzystwo
9
wynalazek
natura
broń
mechanizm
10
ruiny
zimno
nieznane
powietrze

 

Tabela abstraktów Latających Wysp - Horror
Karta
Trefl
moc, energia
Karo
materializm
Kier
uczucia
Pik
siła, walka
2
mrok
cmentarz
lokaj
szaleństwo
3
wilk
ruina
leże
przemiana
4
wampir
siedziba
labirynt
pełnia
5
mutacja
poszukiwania
zamek
ogień
6
alchemia
mechanizm
mgła
smutek
7
odgłosy
pułapka
magia
tajemnica
8
życie
przejście
pan
grzyby
9
śmierć
trumna
skóry
rośliny
10
trupy
symbole
porwanie
nów

 

Tabela abstraktów Latających Wysp – Podróż / Przygoda
Karta
Trefl
moc, energia
Karo
materializm
Kier
uczucia
Pik
siła, walka
2
nieznane
choroba
ekwipunek
broń
3
lot
śmierć
strata
orientacja
4
woda
rośliny
wynalazek
mapa
5
ląd
zwierzęta
ogień
pomoc
6
podróż
dzicy
owady
konkurent
7
jaskinie
lasy
czas
wróg
8
szybkość
pojazd
labirynt
prymityw
9
budowla
odkrycie
pułapka
kultura
10
posąg
technologia
wędrówka
zło

 

Tabela abstraktów Latających Wysp – Intryga / Śledztwo
Karta
Trefl
moc, energia
Karo
materializm
Kier
uczucia
Pik
siła, walka
2
trup
trucizna
alchemia
władza
3
kradzież
pokojówka
kucharz
nauka
4
układy
lokaj
trop
broń
5
zlecenie
doktor
pies
szpieg
6
mgła
biblioteka
tajemnica
odkrycie
7
kryjówka
drzwi
konflikt
wynalazek
8
pieniądze
magia
praca
list
9
bagna
rodzina
rozrywka
poszlaka
10
dom
zaginięcie
świt
krew

 

Tabela abstraktów Latających Wysp – Miejsca
Karta
Trefl
moc, energia
Karo
materializm
Kier
uczucia
Pik
siła, walka
2
cmentarz
park
jezioro
góry
3
teatr
karczma
sklep
magazyn
4
budynek rządowy
ulica
pracownia
dom
5
jednostka wojskowa
siedziba organizacji
punkt obserwacyjny
wyprawa handlowa
6
bagna
jaskinia
podziemia
uczelnia
7
miejsce rytualne
rzeka
ruiny
wzgórza
8
las
pustynia
obozowisko
zamek
9
biuro
port
miejsce kaźni
pole bitwy
10
więzienie
wyspa
statek
droga